Re: ghost macierzy

Autor: Kefir <jskefir_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 21:35:57 MET DST

Użytkownik "Damian Bazan - Katowice" <debazan@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dhf0t8$6rk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy istnieje możliwość zrobienia ghosta z raida nr0. Chodzi o to że mam
> płytę z raidem i stworzyłem na nim 2 partycje. System parę razy mi się
> wy...
> i chciałbym teraz po zainstalowaniu zrobić ghosta partycji systemowej na
> tej
> drugiej. Czy wystarczy ghost czy może jakiś inny program.

Pomoże Ci - Bart PE.
Uruchomisz system Bart Pe ze sterownikami RAID a następnie ghosta. Reszta
jak zwykle.
Musisz zrobić obraz swojej windy ze sterownikami do RAIDa bo inaczej nie
bedziesz mógł kopiować lub odzyskiwać systemu z partycji na RAID, nie ma
znaczenia 0,1,5...
pozdro Kefir
ps. reszta na http://www.cdrinfo.pl/artykuly/bootwin/