Re: Zmiana nazwy konta

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 18:30:09 MET DST

Michal Biek napisał(a):

> ... no i bardzo sprytnie, bo XP (Pro) mniej więcej wrażliwy IMHO na taki
> "numer" jest/był o czym sam się przekonałem po siakieś awarii OS.
> GL

O czym przekonałem się:-) Ja zawsze do każdego systemu podchodzę z
podejrzliwością i opłaciło się, na wirtualnym systemie utworzyłem
kolejne konto z uprawnieniami administratora i zmieniłem nazwę na tym
pierwszym i dupa... system nie wstał na tym koncie:-/ Więc wszedłem
przez konto awaryjne i zaraz wyszło, gdzie palnąłem gafę: nazwę konta
trzeba podać w polu: "Pełna nazwa", a nie "na skróty" (prawy klawisz:
zmień nazwę) Niby mały szczegół, a już bym na rzeczywistym systemie
pozbawił się dostępu:-)

Dzięki za pomoc

INNY