Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 13:26:50 MET DST

> A wprowadzono po to aby osoba nieuprawniona nie mogła "wyjąć i wsadzić"
> komputera do domeny.
> Ty jako administrator lokalny zostałeś osobą w pewnym sensie zufaną,
> uprawnioną.
> Pewnie programiści nie pomyśleli o tym że lokalny administrator domenowej
> maszyny może być osobą niezufaną, i mogliby bardziej to zabezpieczyć, ale
> przecież i tak jest lokalnym administratorem i możesz zerżnąć domenową
> maszynę na wiele sposobów.
> I co tu zagadkowego.

Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Próbujesz mi wytłumaczyc, że hasła są po to, by nie można było....
No bez przesady :)

Kwestia jest nasteująca (interpretuj to jako pytanie, które może być
skierowane do twórców systemu operacyjnego):

Jaki ma sens utrudnianie lub uniemożliwianie wejścia do domeny skoro jest
się
tam zarejestrowanym i wielokrotnie się wcześniej logowało.

Oczywiście możesz tego nie wiedzieć, zwłaszcza jeżeli nie pracujesz w
microsofcie.