Re: zaawansowane uprawnienia

Autor: ergo <ergo1978WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 23:22:33 MET DST

> Użytkownik "Leon" <ROT13_eboreggehonf@cbpmgn.barg.cy> napisał w
> wiadomości news:dh9pq3$rt3$1@news.onet.pl...
>
> Blokując im wyjście po http, czyli porcie 80, na firewallu.

> Uprawnienia do plików/katalogów to zupełnie inna bajka, dostępna tylko
> pod NTFS.
> --
> M. [MS-MVP]
> /odpowiadając zmień px na pl/

Użytkownik "Leon" <ROT13_eboreggehonf@cbpmgn.barg.cy> napisał w
wiadomości news:dh9pq3$rt3$1@news.onet.pl...

>Blokując im wyjście po http, czyli porcie 80, na firewallu.

A co jeśli połączy się przez proxy na innym porcie?

Ogólnie rzecz biorąc nie ma tu rozwiązań doskonałych, wszystko zależy od tego z
jakimi ludźmi ma się do czynienia. Jak po drugiej stronie siedzą ludzie średnio
obeznani w temacie to chyba wystarczy blokować wszystkie porty za wyjątkiem tych
odpowiedzialnych za pocztę i za inne standardowe usługi oraz określić protokoły,
które należy dopuścić do obiegu (POP, SMTP..). Ale jak po drugiej stronie siedzi
programista, to mogę życzyć jedynie powodzenia, nie widzę sposobu na skuteczne
100% uniemożliwienie korzystania z sieci za wyjątkiem tego żeby ograniczyć
transfer do niezbędnego minimum, które obrzydziłoby surfowanie po internecie.