Re: OpenVpn, rece opadaja ...

Autor: Bulbe <bulbe_at_USUN.wp.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 23:08:02 MET DST

"Długi" <plasak@alpha.net.pl> wrote in message news:dhe1j2$ivc$1@news.onet.pl...
Hi.
Może mi ktoś wytłumaczyć "jak chłop krowie na granicy"
jak skonfigurować OpenVpn na dwóch Win Xp Prof.
Jeden XP jako klient, drugi XP jako serwer za NAT'em.
Na routerze porty przekierowane, na WinXP wyłączone zapory
i odinstalowane wszelkie Nortony itd, itp.
Jak postępuję zgodnie z instrukcjami zawartymi na openvpn.net to nie działa.
Już mi ręce opadają. Niech ktoś opisze krok po kroku jak to zrobić.
[...]

Spróbuj użyć EchoVNC - http://echovnc.gotomyvnc.com/.
U mnie działa pięknie, kompy za NAT'em (każdy) i łączą się bez problemu. Nortony
nie przeszkadzają, mogą być zainstalowane ;)
Bulbe