skrypt logowania i ustawienie zmiennych

Autor: Czester <abra286_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 20:38:20 MET DST

Witam,

Mam sambę która jest kontrolerem domeny nt dla Win98SE.

W skrypcie logowania ustawiam mapowanie dysku sieciowego net use, ustawienie
znaku prompt inny dla każdego uzytkownika i ustawienie zmiennej np id=admin
dla admina (id=inny_user dla innego użytkownika).
To skrypt robi, ale chodzi mi żeby załączając zaraz po zalogowaniu okienko
DOS te zmienne były zastosowane. Identyfikatory te potrzebne mi są do
poprawnego działania programów.
Proszę o pomoc.