Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: Froff <froff_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 18:28:44 MET DST

> Za idiotyczne uważam, że wypowiadasz się na tematy, o których pojęcie
> masz mocno blade. Jesteś typowym przykładem zmory admina, użytkownika,
> któremu wydaje się, że coś wie.

Brawo.
Jesteś typowym ....., który na badzo konkretne pytnia czy zarzuty
pod konkretnym adresem wywala swoje żale, związane z nadmiarem pracy
czy też brakiem skuteczności w pakowaniu ludzi w wędzidła.
Mnie rozterki admina nie interesują. Albo rozmawiamy o systemie i
tu zachęcam do konkretnych, rzeczowych odpowiedzi albo w ogóle nie
rozmawiamy.