Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 15:58:36 MET DST

news:dhe4ek$pjr$1@polsl.gliwice.pl...

> Po co?
>
> Komputer będący w domenie nie powinien być z niej w ogóle
> "wypisywany". Na konto domenowe możesz się logować nawet
> jeżeli kontroler domeny jest chwilowo niedostępny.

wiem;
Potrzebowałem się zapisać do innej domeny;
ale nie chodzi mi teraz o to, czy miało to sens czy nie miało
a o to, czy można prosto wrócić i jaki sens mają takie
kretyńskie pseudozabezpieczenia jak opisałem.
Skoro serwer domeny o mnie wie,
to dlaczego nie mogę po prostu się zalogować tylko
muszę na nowo zapisać pytając serwera o zgodę?
Zauważmy, że wszystko dotyczy strony klienta - na kliencie
wypisuję się z domeny i na tym samym kliencie chcę nazad
się do niej podłączać. Serwera to kompletnie nie dotyczy.
On ma cały czas u siebie moje konto i jest git.
Dowód: operacja "przywracanie systemu" wykonana
po stronie klienta załatwiła sprawę. Uniemożliwienie
przeprowadzenia operacji powrotu do domeny jest po prostu
śmieszne. Niezły "geniusz" to wymyślił.