Re: Lewy Alt I Polskie Znaki???

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 23:29:49 MET DST

Dnia 9/27/2005 2:51 PM, Użytkownik mi`l`y napisał:

> heeee :)))))))
> gratuluje :))
>
> a czy testowales go z MIRANDA IM - wydaje mi sie ze tez mi raz polozyl
> system???

Może nie tyle testowałem ile uzywam Mirandy od dość dawna i nie miałem z
tegoi powodu żadnych problemów. No może kilka kiedyś, ale to okazało się
że wtyczki były wadliwe; przy sprzyjającyh okolicznościach wywalały
wszystko. Na chwilę obecną mam:
clist_nicer, findamsg, gg, hystorypp, icq, mstatus, mtooltip, mucc,
neweventnotify, sramm, startupstatus, tlen, uinfoex
i działa cacy.

Zapewniam Cię, że Duch sam w sobie nie ma mozlwiości wyłożenia systemu.
To 100% procesora gdy się zawiesi - podczas gier - to max co może
naszkodzić. Nawet jak coś się całkowicie maksymalnie pochrzani (nie
zdarzyło mi się w obecnej wersji) to AV i tyle.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \