Re: Internet przez WIndows Serwer 2003

Autor: Konsar <konsar-NO-SPAM-REMOVE-THIS_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 21:13:11 MET DST

Użytkownik SmallWave napisał:
> Mam taki problem, a nie jestem niestety zawodowym informatykiem, a muszę
> kupić dla firmy sprzęt serwerowy.
> Chcę żeby przez Windows Serwer 2003 szedł cały ruch internetowy na klika
> komputerów. Czy potrzebna będzie dodatkowa karta sieciowa przy serwerze?
> Czy wystarczy 1 karta i switch? A może oba warianty są możliwe.
>
> Z góry dziękuję za odpowiedź.
>
> sm

Witam !!!
Lepiej kup router sprzętowy, który kosztuje od 100-200 zł. Lepiej
zabezpieczy Ci sieć i nikt nie włamie się do twojego serwera na którym
możliwe, że będziesz trzymał bardzo ważne dane. Router skonfiguruj tak,
aby nikt niepowołany nie mógł się do niego dostać i go przekonfigurować.
Lepiej wydać parę złotych więcej i spać spokojnie !

BTW: Niektóre routery posiadają także switch.

--
Pozdrawiam Konsar konsar { at } gmail { dot } com