Re: Pomocy! Zapsułem XP podczas instalacji GRUBa :(

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 17:26:03 MET DST

> Kopia zapasowa jest automatycznie zapisywana na partycji, TestDisk
> potrafi ją odszukać i przepisać we właściwe miejsce. Oprócz tego
> potrafi on też taki bootsektor odbudować od zera. Opis użycia programu
> znajdziesz w jego dokumentacji albo tutaj:
> http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples .

I stało się to czego się obawiałem :(

TestDisk pisał, że nie ma backupu, dałem więc odbudowe boot sektora. Jeszcze
bardziej wszystko się popsuło :(

Teraz już nie mam dostępu do tej partycji nawet z konsoli odzyskiwania windows,
ani z linuxa (linux pisze: can't read superblock).

Pliki na tej partycji są, bo testdisk je wyświetla.

Pomóż mi proszę doprowadzić do momentu z przed użycia programu testdisk.

Nie chcę naprawiać tej windy, chcę mieć tylko dostęp do tych plików, aby można
było je skopiować.

--
Pozdrawiam, Arek