Re: vpn i przekierowanie portów

Autor: <pioteres_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 13:35:31 MET DST

przeznaczonym do takich celów ?

tak, win2k3 standard

> Po drugie, jeśli jako serwer VPN używasz standardowego klienta wbudowanego w
XP Prof,
> to popatrz na firewall'e, one skutecznie blokują ruch GRE nawet jeśli
przepuścisz port 1723.
> ( np. w Norton Antywirus trzeba wyłączyć ochronę przed robakami
internetowymi).

to nie to - z innym, identycznie skonfigurowanym serwerem vpn (tyle ze nie za
natem) klient laczy sie i loguje bez problemow.

> Po trzecie na routerze popatrz czy masz odblokowany protokół 47 czyli GRE,
samo odblokowanie
> portu 1723 nic nie da, chyba że masz prosty routerek DSL'owy, taki GRE
przepuszcza z założenia.
> Generalnie podaj więcej danych.

mam zwykly routerek do net 24 (thomson speedtouch 510). wydaje mi sie ze gre
jest przepuszczany.