Problem z modemem USB Comander z plusa

Autor: brand <brand_at_USUNtlen.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 10:05:44 MET DST

Witam.
Na świeżej kopii Windowsie XP SP2 posadziłem drivery do grafy ati radeon
a następnie zainstalowałem "Plus Managera". Po restarcie podłączyłem
modem USB Comander (EDGE) i zainstalowało sie wszystko. uruchamiam net i
.. działa, ściagam z prędkością ok. 24kb/s (przy ustawieniu portu na
115kb/s) a po chwili przestaje i modem znika z manadżera urządzeń.
Najgorsze ze po uruchomieniu ponownie kompa modemu nie ma w manadżerze
urządzeń. Muszę kliknąć i odświeżyć listę urządzeń a wtedy modem się
pojawia i nic już dodatkowo nie robiąć uruchamiam "Plus Managera". I tak
co uruchomienie kompa. W Boku niewiedzą co to choć twierdzą ze nie
jestem jedynym z tym problemem. A może ktoś go rozwiązał?
Karta sim ma włączona identyfikację numeru i łączy sie przez gprs
(włożona do komórki). Proszę o pomoc.
Brand. gg 2518045