WinXP po reinstalacji (czysty) sie wiesza - gdzie szukac winy

Autor: RafalZ <ra_v_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 22:11:05 MET DST

Wiec problem jest conajmniej dziwny :)
StaryXP chodzi od 2 (?) lat na starym hdd(8GB, szajs), wszystko ladnie
bez problemu (XP zapewne bez SP)

NowyXP -> zainstalowalem na Barracudzie 40GB, wersja SP2 PL. I teraz
czysty system robi mi zwis, tak na widzimisie. Raz od razu, raz pozniej.
Czasem jak wejde na www, ale nie ma reguly. I teraz pytanie: jak
sprawdzic (jakis dziennik systemu?) CO ten zwis powoduje. Bo raczej nie
RAMy czy ogolnie hardware (hdd jest ok, ten duzy tez, bo linux na nim
chodzil).

gdzie tego szukac

szczegolniej: czy sterowniki do wifi Realtec8180 moga to robic?, bo w
zasadzie innych sterownikow nietypowych nie mam (nvidia instalowana
przez xp).

sprzet to celek633, 256ddr, plyta na SISie

ma ktos jakis pomysl?

ra_v