Re: Problem z wydrukami plików pdf

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 20:57:00 MET DST

Bartek Siebab napisał(a):

> stestuj Adobe Reader 7 i opcję w nim o zastępowaniu/podmianie
> brakujących czcionek (czy jakoś tak)

Zapomniałem dodać, że wydruki próbowałem robić właśnie z Adobe Reader
7.01 PL i 7.03 EN.

Rozwiązaniem jest wybranie przycisku "Zaawansowane / Advanced" w oknie
dialogowym drukuj i zaznaczenie opcji "Drukuj jako obraz / Print as
image". Drukuje trochę wolno ale czcionki się nie rozjeżdżają.

Tylko jak przebić się z tym rozwiązaniem do świadomości użyszkodowników ?

Jako ciekawostę podsyłam notkę z Dziennika Internautów
http://di.com.pl/news/11400,1.html pt. Komputerowy żargon niczym język obcy.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net