partycja C jako F, D jako G itd

Autor: R <szczeki_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 17:29:12 MET DST

Witam grupowiczow.

Mialem wypadek z dyskiem po instalacji nowego Windowsa XP w serwisie
zainstalowali mi WinXP na partycjach F, G, H, CD-ROM jest dyskiem D.

niby to nie mailo znacznia, az do dzis... uruchamiam program, ktory musi byc z
partycji C.

Czy moge jakos zmienic te oznaczenia na C, D, E itd, bez ponowniej
reinstalacji systemu? (mam juz dosc sporo zainstalowanych programow,
skonfigurowany caly system etc)

z gory dzieki za pomoc
pzdr R