[win2k] Uruchamianie aplikacji z prawami administratora

Autor: Kokos <kogz_at_[SPAM>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 13:48:35 MET DST

Witajcie,

Pewna aplikacja (Peerguardian) może zostać uruchomiona jedynie przez
użytkownika należącego do grupy administratorzy. Niestety użytkownik,
któremu chce udostępnić tę aplikację może należeć jedynie do grupy
użytkownicy zaawansowani. Wiem, że można odpalać takie, rzeczy z poziomu
"uruchom jako", ale to niezbyt wygodne. Mam 2 pomysły, ale niestety nie
wiem jak je zrealizować:

1) Stworzyć skrót do aplikacji, który "ma w sobie" już uruchom jako
administrator. Pewnie będzie wymagać to wklepywania hasła, ale coś za coś.

2) Uruchomić proces jako usługę. Zielonego pojęcia nie mam jak się za to
zabrać.

Liczę na waszą pomoc. Jeśli macie też inne pomysły to proszę bardzo
mówić. :)

Dzięki i pozdrawiam,
Kokos

PS: System Windows 2000 PRO PL + SP4

--
Konrad "Kokos" Kostecki
*SYS* Fedora Core 4 / AmigaOS 3.9 / M$ Windows XP PRO PL SP2