problem z Audacity

Autor: Robert Kolebuk <kolebukr_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 23:12:13 MET DST

Witam!

Mam system winxpprof i mam problem z użyciem programu Audacity. Przy
dogrywaniu ścieżek w Audacity na nową
ścieżkę nagrywa się samoczynnie wszystko z poprzednich ścieżek. Nie mogę
tego wyeliminować. Szczerze mówiąc wygląda to tak, jakby jakieś zewnętrzne,
"wyższe" ustawienie (w systemie operacyjnym)
blokowało zmianę źródła nagrania z poziomu programu Audacity. Jak włączam
Audacity, to rzeczywiście domyślnie
jest ustawione jako źródło Stereo Mix. Ale ja oczywiście zmieniam to na
LineIn, lub Mic. Nic to jednak nie daje.
Obejrzałem ustawienia w samym systemie i nic nie znalazłem.
Nie bardzo wiem, co dalej robić.

Pozdrawiam i z góry dziekuję.

Robert