Re: Lewy Alt I Polskie Znaki???

Autor: mi`l`y <wlastiAntyAnty_at_AntyAntyvp.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 19:14:06 MET DST

> po wielu latach uzywania programu s.p. Pana Górbiela
> Polkeyb :-)

witam
niestety wszystkie rady
lacznie z dobrze sie zapowiadajacym remaperemXP
nie daly rezultatu - lew alt milczy na polskich literach -
mam pomysla - jak kiepski zeby elektrycznie go podpiac od prawy -
i wtedy hardware rozwiaze sprawe - ae to hiper toporne rozwiazanie:)))

moze jeszcze jakis inny program znacie - niz wyzej polecone???
pozdrawiam
serdecznie i dzieki za wysilki!!!

papa
arturo