resety na XP + SP2

Autor: tomasz sobkowiak <sop3k.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 17:10:15 MET DST

Witam!!!

Mam dosc dokuczliwy problem. Win XP resetuje mi kompa. Niezaleznie od tego co
robie restuje mi sie komputer. Nawet gdy jest zostawiony na pare godzin i nikt
przy nim nie pracuje tez sie resetuje. Mam zainstalowaego Linuxa i tam jest
wszytsko oki wiec chyba ze sprzetem nic zlego sie nie dzieje. Jest to dosc
dokuczliwe bo czasem zapomne zapisac cos w trakcie pracy a tu nagle reset i
trezba odpocztku. Ma ktos jakies pomysly??

Win XP + sp2
Athlon XP 2000+
384 RAM 266MHz
ATI RADEON 7500 sterowniki ze strony ATI
wszytkie inne sterowniki pochodza takze ze stron producentow.