Re: Polaczenie komorka-komputer.

Autor: Leksem <lleksem_at_lleksem.com.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 21:58:16 MET DST

>No i tu buba... telefon musi miec wbudowany modem, albo przynajmniej
>obslugiwac transmisje danych. Mnie sie udalo na 5110 (obsluga transmisji
>danych + modem software ppostawiony na kompie) na pewno zadziala tez
>6210 - modem w pelni sprzetowy. Z tego co pamietam Nokie z serii 3xxx
>nie mialy zadnej z tych mozliwosci.

Bez GPR-su to zapomnij, bo masz transmisje 9600bps. Taniej i szybciej
to chyba z budki telefonicznej za pomoca tzw. acoustic couplera (czyli
popiskujacej nasadki na sluchawke).
A GPR-s to chyba teraz wszystkie telefony juz maja.
Niestety kable maja to do siebie, ze kosztuja 200 zeta netto. A bulwka
BT do USB -- tylko 80 netto. Telefon z BT i GPR-s -- 1 zl (polecam
Motorole V600). Tylko koszt pakietowy rzedu 50 gr za 100 KB moze lekko
oslabic. Ale wszystko przed toba. EDGE juz za 49 netto miesiecznie w
plusi (Plus bagatela -- 900 zeta za osprzet). Za te same 49 i 200 masz
osprzet GPRs. I bardzo znosne tempo transmisji.
Tomek