[XP] SharedAccess - nie uruchamia się i w ogóle dziwne rzeczy...

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 21:27:47 MET DST

Windows XP Pro PL (bez SP w ogóle - wiem głupio, ale to nie mój komp).

Znajomy udostępnia połączenie (Neo) z jedego komputera na drugi. Od
pewnego czasu przestało to działać. Wygląda to tak, że usługa
SharedAccess się nie uruchamia - po uruchomieniu ręcznym działa.

Na razie jest prowizoryczny skrypt:

  sc config SharedAccess start= "auto"
  sc start SharedAccess

I działa - ciekawi mnie tylko jedna rzecz, za każdym uruchomieniem
systemu usługa ScharedAccess jest wyłączona (disabled). Bez znaczenia
jak się ją ustawiło przed restartem to po włączeniu systemu jest
zartejestrowana jako wyłączona...

System raczej czysty (przeskanowany Ad-Aware i NAV).

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )