Re: VBS - Open file - czy mozna i jak ?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 22:59:02 MET DST

MrKramer log:
> Dzoiekuje za odpowiedz.
> Na stronach udalo mi sie znalezc, ale przyznam ze myslalem ze masz jakies
> inne zrodlo (jakis help do VBScript, nowszy od mojego).
> Mimo wszystko jeszcze raz dzikuje za odpowiedz.
[...]
Nie ma sprawy, zawsze miło jest!
BTW Tak akurat się składa, że Help sam Ci wszystkiego (info) nie da, nie
powie/podpowie/wyjasni. W dokumentacji WSH są ogólne
referencje/definicje/samples np. Initialize events... no i przyjrzyj się
[Open] ;-)
W zależości od użycia rodzaju/typu/odmiany kodu(ów) scriptu poprawność i tak
zostanie zweryfikowana. Zatem można (po)studiować teoretycznie, ale można i
praktycznie (eksperymentować) i też się mniej więcej nauczyć. Z tej drugiej
metody nie mam żadnych materiałów, chyba, że kiedyś zechcę zostawić/stworzyć
siakiegoś bloga czy www czy Script Viewpoint ..czy może siakiś poradnik;-)
AFAIK Materiałów wszelakich i ciekawych o szczegółach scriptologii vb, js
(defaultowej zresztą w Wintendo;-), python, perl, WSH, WMI/wbem itd.
znajdziesz w Biblii INetowej multum poczynając od MSND czyli krótko mówiąc
trzeba się na początek na coś zdecydować, aby to (jedno scriptowanie na
początek) w miarę dobrze opanować/poznać/"poczuć" ... Później IMHO to już
"małe piwo" albo "z górki":-) Aha pozostają jeszcze kursy, literatura
papierowa ... no i chęć szczera, która może zrobić z MrKramera scriptoficera
(bez siakieś urazy/obrazy, to tak na wesoło zakończono:-)
GL

--
"Jedzie, jedzie straż ogniowa ..."