exchange 2003 .... trial do pełnej wersji

Autor: Krzysztof <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 22:11:57 MET DST

witajcie...

będe niebawem stawial Exch2003 - wersje trial
gdzieś spotkałem sie ze sformułowaniem, że exchange trial można w dowolnej
chwili uaktualnić do wersji pełnej
nie tracąc struktury organizacji i mailboxów przez ponowne uruchomienie
instalatora (wiadomo potrzebny będzie serial z pelnego Exch)
prawda to ?
nie moge teraz znaleść tego dokumentu, a nie uśmiecha mi się za 2 miesiące
instalować wszystkiego jeszcze raz.
w takim wypadku dałbym sobie "na wstrzymanie"
w MS odpowiadają tylko, że "żadne oprogramowanie w wersji trial nie jest
wspierane, więc nie moga udzielis odpowiedzi"

i drugie pytanie...
serwer Windows 2003 + Exchange 2003 ma 1,5 GB RAM - jaką macie sugestie co
do wielkości SWAPA ;-)
wiadomo, że Store zużyje każda ilośc :)

pozdrawiam
Krzysztof