Wadliwe sterowniki ? [nie wiem czy dlugie]

Autor: -+r-m-k+- <radomiak_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 21:23:15 MET DST

Witam

Od jakiegos czasu mam cos takiego: niektore gry po jakims czasie po
odpaleniu wywalaja sie do windozy z komunikatem "pamiec nie moze byc read"
czy cos takiego. Np. nba live 2004, fishing simulator 2 - do tej ostatniej
gry byl niedawno opis na tdt.org.pl (rest in peace), iz nalezy zainstalowac
starsze stery - bedzie git. wersja 64 z hakiem czy cos takiego. fs2 wogole
sie nie odpala przy 78.03, tryb zgodnosci nic nie daje. W nba live 2004
wywala sie przy zapisie save'ow - z tego co zauwazylem.
Mam kilka pytan: uzywam xp pro sp2 z detonatorami bodajze 78.03. Przy mojej
grafie aktualizacja forceware-ow to walka z wiatrakami, bo mam stara nvidie
geforce2 mx 400 tv out, wiec nic to mi nie da - mam racje ?
Prosze mi wskazac, jakie sa najlepsze stery (moga byc stare), ktore cos
poprawiaja do mojej slabej karty graf., a przy okazji moze zaczna chodzic
niektore gry :/ Jeszcze niedawno gdy mialem jakies stare
detonatory/forceware'y nie bylo tego bledu, o ktorym pisalem.

Dzieki z gory, milego wieczoru i pozdrawiam serdecznie cala grupe.

P.S. Sorry za laickie wyrazenia w poscie.

--
radomiak[MALPA]o2.pl