IIS - strona , ksiazka ?

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 11:48:02 MET DST

Witam
Szukam dobrego zrodla wiedzy o IIS 6.0 ale bardziej praktycznego, troche
sie zawinolem i nie umiem sobie poradzic
chyba ze ktos czuje sie na silach pomoc, to chetnie przedstawie problem.

Mianowicie problem wyglada tak, ze mam wystawioa OWA ale po https (ze
wzgledow oczywistych)
no tycm serwerze mam wystawiona tez swoja strone domowa, aby na nia wejsc
musze wpisac https jest to malo wygodne, dla ludzi odwiedzajacych ja.
probowalem zrobic redirection zgodnie z opisem na stronie
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/WindowsServer2003/Library/IIS/f8f81568-31f2-4210-9982-b9391afc30eb.mspx
ale niestety opis ten nie pokrywa sie z zyciem, nie potrafie dodac pliku
do obslugi bledu 403:4

Nastepny problem z www, po https to to ze gdy mam na niej przekierowanie
na strony http (stat4u) liczniki
to wyskakuje okienko o przejsciu na strone unsecure (znow drazni)

I teraz cel :)
Miec nadal OWA po https, ale strone domowa idealnie bylo by miec po http ,
bez zbednych komunikatow i /lub dzialajacy redirection

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski vel CodeBoy