Podmiana rejestru????

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 10:45:05 MET DST

W w98 można było poprostu przekopiować sobie pliki system.dat i user.dat i w
razie "W" przywrócić.
W Xp się teoretycznie nie da... system sobie trzyma i już... widocznie zakłada,
że user nie potrafiłby sobie w ten sposób przywrócić systemu... po drugie od
czego jest [Przywracanie systemu] prawda? No prawie prawda, bo spotkałem się z
dwoma (różnymi) przypadkami, że po restarcie po przywracaniu dostałem komunikat
że systemu nie udało się przywrócić... ot tak poprostu :-) (do żadnej daty nie
udało się przywrócić.... oczywiście admin).

Pytanie: Ma ktoś patent jak sobie skopiować pliki rejestru i ew. później je
wgrać?
Dla ułatwienia zakładam, że partycja FAT32.

Pozdrawiam,

--
Edzi