Re: Win XP Pro: nagrywanie płyt CD - gdzie interfejs?

Autor: Psi Pauer / Schizofil <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 07:43:36 MET DST

[...]
> Mamy XXI i Unikod na każdym komputerze. Mają działać nawet
> chińskie nazwy, a nie tylko polskie (i u mnie działają i
> takie, i takie bez problemów :) ).

Jasne że po to są rodzaje kodowania itd. żeby mieć komfort nazewnictwa,
ale w tym przypadku bardziej chodzi o program do nagrywania CD,
który tego nie zaprzepaści...
Jeśli masz jakiś obcykany (oprócz Nero i darmówek wymienionych
w trzecim poście wątku), to chętnie przetestuję...

Dzięki wszystkim
Pozdruffka

--