Re: VBS - Open file - czy mozna i jak ?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 21:13:23 MET DST

On Thu, 22 Sep 2005 17:26:19 +0200, MrKramer wrote:

> Nie wiem skad ty to wziales.
> Przejrzalem dokumentacje do VBScritp i WSH 5.6 i nie ma. Kamfora.
> Ani "ShowOpen", ani "InitialDir" tez. Czarna dzura.

Wygooglaj sobie ten skrypt. Jest na jakimś www. I na tymże www jest
napisane, że działa tylko na Windows XP. OIDP strona jest w języku
angielskim.
ShowOpen i InitialDir to odpowiednio metoda i pole/własność obiektu który
oparty jest na tym nieszczęsnym ActiveX, którego nie ma w Windows 2000.
http://www.microsoft.com/technet/scriptcenter/topics/htas/fileopen.mspx

--
Pozdrawiam
Piotrek