media services & multicasting

Autor: jano61 <janusz_at_pka.bj.uj.edu.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 17:50:54 MET DST

Witam mam ogromna prosbe o wskazanie mi ktory z produktow serwerowych MS
posiada taka funkcjonalnosc jak w temacie
tzn. serwer multimediow z mozliwoscia emisji w trybie multicast ?
Procz platformy Server 2003 Ent. Edition ?
Pytam poniewaz mam sprzeczne informacje, mam aplikacje ktora korzysta z
tejze funkcjonalnosci odpalona na tejze co powyzej wyspecyfikowana
platformie
serwerowej a interesuje mnie czy bedzie to chodzic na Windows 2000 server a
moze pod XP Pro ?

Serdecznie z gory dziekuje za oswiecenie mnie w powyszym temacie.

Janusz Chwastek