problem z odczytem płyty CD-RW

Autor: >> shap <shap_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 19:18:29 MET DST

Witam!

Mam problem z odczytem płyty CD-RW.
"Pani Zosia" postanowiła skorzystać z dobrodziejstw zapisu pakietowego i
zainstalowała sobie InCD. Kilkakrotnie nagrywała na tę płytę. Po jakimś
czasie płytę przestał widzieć jej komp oraz inne kompy.

Próbowałem przeinstalować InCD, zainstalować na innym kompie, zainstalować
InCD Reader (czy jak to się nazywa). Bez skutku: wyskakuje komunikat, że
płytka została zapisana za pomocą zapisu pakietowego i nie mam
zainstalowanego odpowiedniego oprogramowania (komunikat ponizej).

Dziwne, bo ponoć Windows sam z siebie odczytuje zapis UDF. Oprócz tego jest
zainstalowany InCD lub InCD Reader.

Dane sa, bo pod Nero mogę podejrzeć, że oprócz ścieżki ISO jest ścieżka UDF.

Czy jest jakiś program (oprócz InCD) do odczytu płyt z zapisem pakietowym?

dzięki za wszelkie rady, shap

dokładny komunikat z Windowsa poniżej:

Szanowny Użytkowniku!
Próbujesz właśnie odczytać dysk zapisany w formacie zapisu pakietowego UDF.
Widzisz i czytasz tę informację, zamiast spodziewanej zawartości dysku,
ponieważ
używany przez Ciebie system operacyjny nie obsługuje jeszcze formatu UDF.
Aby zapewnić zgodność systemu z formatem UDF, stworzyliśmy odpowiednią
aplikację, a mianowicie InCD EasyWrite Reader.

Najnowszą wersję programu InCD EasyWrite Reader można pobrać ze strony WWW:
http://www.nero.com

Zespół firmy Ahead Software