windows 2003 serwer a windows xp prof.

Autor: ignacy <aaa_at_a.a>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 12:06:35 MET DST

Witam, właśnie poznaję/studiuję sobie windows xp prof, trochę dla hobby
trochę dla być może przyszłego fachu.
W związku z powyższym mam takie pytanie, czy pomijając kwestie typowej
konfiguracji i administracji serwerem, pozostałe rozwiązania i narzędzia są
chociaż zbliżone do rozwiązań znajdujących się w xp prof. Tylko proszę się
nie śmiać, nie jestem informatykiem a raczej hobbistą i 2003 nie widziałem
na oczy.

To samo pytanie inaczej sformowane brzmi: W jakim stopniu wiedza zawarta tu
http://komputeks.pl/product_info.php/ksiegarnia_informatyczna/Microsoft_Windows_XP_dla_ekspert%C3%B3w/products_id/1266
przyda mi się przy pierwszym zetknięciu z windows 2003 server.

Pozdrawiam, z góry dziękuję za wypowiedzi.
Ignacy