XP - loguje się dodatkowo?

Autor: Konrad Urbański <sendilkelm_at_op.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 10:57:02 MET DST

Witam!
Po padzie systemu (po zalogowaniu natychmiast się wylogowywał)
podmieniłem "ręcznie" pliki rejestrów na wygrzebane z jakiegoś śmietnika
pliki "software" i "security". W zasadzie wszystko (no, prawie) już
działa jak przed wpadką, pozostał tylko wkurzacz: przy starcie systemu,
przed ekranem logowania z "moją" listą użytkowników komp popiskuje i w
tle (trzeba przeskoczyć alt-tab'em) pojawia się okienko logowania z
użytkownikiem "administrator", wpisanym jakimś tajemniczym hasłem i
komunikatem, że nie może się zalogować do systemu windows. Po kliknięciu
na "OK" okienko znika i dalej już działa normalnie. "Mój"
użytkownik-administrator działa prawidłowo.
Jak wyłączyć pojawianie się tego okienka przed logowaniem, które pojawia
się tylko po restarcie?

--
Konrad
Moja stroniczka: