Re: VBS - Open file - czy mozna i jak ?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 05:36:39 MET DST

On Wed, 21 Sep 2005 00:10:32 +0200, MrKramer wrote:

> Ok ja tez mam XP, ale dalej nie mam.
> W windowsie XP jest manual do VBS ?

Ściągnij sobie z download.microsoft.com pakiet o nazwie "Microsoft Platform
SDK". Są w nim opisane wszystkie metody i pola obiektów wykorzystywanych
przy pisaniu skryptów. Dodatkowo masz także pełny opis bibliotek Win32 i
wiele innych rzeczy. Informacje, których potrzebujesz znajdują się w sekcji
"Windows Scripting Technologies" (czy jakoś podobnie - nie mam pod ręką
SDK, moge sprawdzić za jakiś czas).
A co do skryptu podanego przez Michała to najprawdopodobniej brakuje Ci
komponentu ActiveX niezbędnego do wywołania funkcji CommonDialog.

--
Pozdrawiam
Piotrek