Problem z serwerem Windows 2003 Ent. Edition

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_no.spam.data.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 20:54:37 MET DST

Witam,
Mam taki oto problem. Któegoś razu serwer zassał poprawkę (z SUS-a)
KB896422 (to znalazłem w googlach) oraz po tym zaczął wywalać błędy w
event logu dokłądtnie takie jak tu:
http://extremetechsupport.org/forum/showthread.phtml?t=200926.
Teraz wiem co należałoby zrobić, ale obawiam się ze nie dam rady,
ponieważ za każdym startem serwera dochodzi do miejsca: Applying
Computer Settings i nie pokazuje ekranu logowania.
W tym momencie moge sie dostać do zasobów tego serwera z innej maszyny,
ale zalogować się na nią nie mogę. Jak sobie z tym poradzić.Dopiero dziś
się to zwaliło i nie miałem okazji uruchomić serwa w trybie awaryjnym
(czy to pomoże?). Nastepnie odinstaluję poprawkę, ale w związu z tym że
ona jest critical, czy nie ma jakiejś łąty M$ na to? Jak zadzwonie do
supportu M$ to mi dadzą jakieś lekarstwo na ten problem?
Z góry dziękuję za odpowiedź. Aha, serwer to Dell PE 2650

Pozdrawiam