Re: Windows Delayed Write Failed ???

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 19:54:11 MET DST

"Marek Lubiński" <mlubinski@no.spam.data.pl> wrote in message
news:dgpggd$bam$1@inews.gazeta.pl...

> to zrobiłem w pierwszej kolejności :-)
> Ale może wpływać to, że mam zasilacz 300W ?

Malo prawdopodobne, mam 3 dyski w systemie, dwie nagrywarki, karty sieciowa,
tvtuner,sblive, cpu celek 633 podkrecony do 950, 512MB ram, karta graficzna
ati rage 128gl, plyta na 440bx z kontrolerem ata i nie mam podobnych klopot
a zasilacz to jakis codegen 300W.
Sprawdz kable, musza byc dobrej jakosc, jak najkrotsze, dyski na oddzielnych
kanalach, kup nawet karte kontrolera za 50zl jesli nie masz tyle kanalow.