Bootowanie na 4 róznych typach kompów.

Autor: Maciej Nadolski <krecik-usenet_at_go2.pl.NOSPAM>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 18:41:24 MET DST

Witam was serdecznie!
Administruję laboratorium komputerowym składającym się z 4 typów komputerów
(w sumie 45 sztuk). Wiadomo robienie obrazu, replikacja systemu po sieci
itd. System który replikuje do XP Proffesional EN SP2.
Problem w tym, że kiedyś zrobiłem obraz, który bez problemu startował
na wszystkich typach pctów i wydało mi się to tak oczywiste, że to
zadziałało, że nie zadałem sobie trudnu aby zapisać co dokładnie
zrobiłem:( Mam ten obraz i próbuje zrobić "reverse engeenring", ale średnio
mi wychodzi. Z tego co pamiętam nic szczególnie wymyślnego nie zrobiłem:
- wyłączyłem hibernacje
- wyłączyłem przyracanie systemu
- wyłączyłem zdalny dostęp do komputera (remote assistance, zdalny rejestr)
- wyłączyłem niepotrzebne usługi typu Serwer.

Wiele więcej raczej nie zrobiłem. Czy mielibyście jakąś koncepcje co ja
wtedy zrobiłem, że wszystko działało?;/ Nie chce robić 4 osobnych obrazów
dla 4 róznych typów kompów - to bez sensu. COŚ zrobiłem wtedy (nie mogło to
być nic szczególnie wymyślnego), tylko że teraz nie pamiętam co:(
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie i pomoc.

--
Pozdrawiam,
Maciej Nadolski