Admin czy nie?

Autor: Andrzej <muscle4_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 09:35:57 MET DST

Na swoim PC (XP HE SP2) mam tylko jedno konto, z pełnymi uprawnieniami
admina. Jakieś pół roku temu w systemie coś "wyskoczyło", a potem pojawiło
się żądanie, żeby do napędu włożyć płytę instalacyjną XP Pro. Ponieważ mam -
nawet z działającymi numerami - włożyłem, a po paru minutach system
"odfajkował", że wszystko jest OK. Niestety, nie jest... Otóż nie moge się
dostać do "Opcji Internetowych" w IE. Każda próba wejścia kończy się
komunikatem "Dostęp zabroniony ze względu na ograniczenia nałożone na ten
komputer. Skontaktuj się z administratorem systemu." Czyli z samym sobą???