Re: Instaluje Xp i po resecie zawieszka

Autor: Wojciech Gasek <dumston_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 17:26:50 MET DST

cralt napisał(a):
> Witam szanownych forumowiczów Smile
> Modernizowalem kompa i wymienilem plyte glowna na Gigabyte K8 Triton GA-K8NS,
> procka na Athlona 64, no i Ramu do tego 512 MB.
> Zabralem sie do instalowania Windowsow...
> Poszlo... Reset i error:
> Nie można uruchomić systemu Windows XP, ponieważ brakuje następującego pliku lub
> jest on uszkodzony: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM
> Juz sie doczytalem, ze to rejestr jest uszkodzony. Ale jaka jest tego przyczyna,
> skoro system na swierzo instaluje... jak z tym walczyc ???
>
> P.S. Mam do tej plyty podpiete 2 dyski 40 GB na ATA

miałem to samo i jak się okazało był to objaw uszkodzenia RAMU. Pomogło
włożenie płyty instalacyjnej windows i po pojawieniu się ekranu z
wyborem partycji do instalacji reset systemu. Jako że nie wymieniłem
ramu to teraz moje SDR-y 133 pracują jako 117 MHz a Athlon 2000+ jako
1700+ ale działa stabilnie. W moim przypadku pomogłaby wymiana RAM
spróbuj i ty.