Stary monitor - zbyt duzo trybow odswiezania

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 17:38:51 MET DST

Witam.

Mam taką oto konfigurację:
- Windows XP Prof.
- Geforce2MX (32MB RAM / AGP)

I tutaj najważniejsze:
- Monitor 14' (HP Ergo 1024)

Otóż... WindowsXP widzi go jako urządzenie Plug-Play (pozwala
dać ogromne rozdzielczości i odświeżanie, na które ten sprzęt nie pozwoli).
Gry niestety same sobie skanują możliwe tryby i lubą dać zbyt wyżyłowane
dla niego ustawienia.
Wchodzę wtedy (najczęsciej plik .ini), zmieniam albo rodzielczość
na 800x600, lub odświeżanie (np. gra ustawia sobie 100, ja daję 72 i jest ok.).
--------

Kupiłem dzisiaj grę (ech, 9zł w Carrefoure) "Droga do Indii" - no i nie ma gdzie
zmienić tego... W logu gry widzę, że wyskanowało sobie wszystkie tryby i wybrało
taki, że aż monitor pisczy...
Mam nowe sterowniki do Geforce2, nowego DirectX (90c).

Może w końcu pytanie... Gdzie zmienić, aby nie było tylu trybów? Jakaś zmiana
w rejestrze? Sterownika do monitora nie mogę znaleźć... (Windows98 ma
wbudowany 'z urzędu' do tego modelu).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,