Re: autorun cd-romu pod xp

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 16:31:01 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) ugryz <przepraszam1@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:dggkbg$anu$1@inews.gazeta.pl..., że:
> witajcie!
>
> moj problem wyglada nastepujaco: wkladam plytke do napedu cd-rom i zamiast
> setup'u lub podobnego programu, ktory powinien sie otworzyc, otwiera mi
> sie explorer z zawartoscia dysku. nie wyswietla mi sie tez ikonka zawarta
> na plycie, zawsze jest ta windowsowska z plyka.
>
> czy ktos z was wie jak temu zaradzic?
> przeszukalem archiwum, bylo troche o niedzialajacym autorunie, ale to mnie
> tak do konca nie dotyczy.

Zmodyfikuj Rejestr:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer
wartosc DWORD "NoDriveTypeAutoRun" = 95
wartosc binarna "CDRAutoRun" = 01 00 00 00
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom
Wstaw wartosc DWORD "Autorun"= 1 włączony, 0 wylaczony
lub
Uruchom "gpedit.msc".
Computer Config.->Administrative Templates->System.
"AutoPlay Off" --> ustaw na Enabled.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx