Re: "Slownik uzytkownika jest za duzy. Wyraz nie zostal dodany".

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 09:07:34 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) XXX YYY <marslaur@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a) w
wiadomości news:dgfduv$mjo$1@inews.gazeta.pl..., że:
> Taki wlasnie komunikat otrzymuje w Wordzie w moim XP Professional, kiedy
> probuje dodac wyraz do slownika uzytkownika w jez. polskim. Co ciekawe,
> kiedy jako jezyk dokumentu wybrany jest np. angielski, wszystko jest ok.
> Czy ktos mialby moze rade, co zrobic? Jestem tlumaczem i niemoznosc
> dodawania wyrazow do slownika jest wielce uciazliwa...
> dzieki z gory,
> Marcin

Slowniki sa zapisane w plikach *.dic
X:\Documents and Settings\Nazwa Usera\Dane aplikacji\Microsoft\Proof
wyedytuj plik CUSTOM.DIC i zobacz co jest zbedne, ewentualnie przywroc nowy
plik a zawartosc skopiuj do tego dokumentu.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx