Re: Narzedzie do zarzadzania logowaniem w Win2003?

Autor: MK <silos_at_po.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 14:20:11 MET DST

> Przed sprawdzaniem i probami instalacji polecam zapoznanie sie z helpem
> do tego narzedzia, wszystko jest tam opisane.

Przepraszam Pan ze wczsniej nie przeszukalem sieci i pod
http://wss.pl/NewsList/1,5748/Comments.aspx znalezlem Pana wypowiedz:

"Umieszczenia trzech plikow na udziale i przypisania skryptow logowania i
wylogowania do uzytkownika - dziala od powierwszego strzalu .... "

Wlasnie tam sa 3 plik *.msi po rozpakowanie LimitLogin.

Poniewaz sam zaczynam przygode z Win2003 internsuje mnie jak wykonac
automatyczne mapowanie dla uzytkownikow wspolnych katalogow z programami,
dokumentami itd. Chcialem tylko udostepnic jeden katalog na serwerze Win2003
i w nim aby byly katalogi z programami, dokumentami. Kiedy dana grupa
uzytkownikow sie loguje to ma mapowany jako dysk np. M: swoj katalog wspolny
dla danej grupy.

Dziekuje

I przepraszam za klopot

M.K.