Re: VPN kompresja

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 12:37:28 MET DST

"szymon" <ssmiech@interia.pl> wrote in message
news:dge18n$geo$1@62.148.86.188...
> Witam,
>
> Kompresja VPN, zapewnia klikanascie procent, czy mozna zwiekszyc ta
> kompresje lub zastosowac jakis inny zabieg ktory wplynie na szybkosc
> dzialania VPN, oczywiscie wiem ze mozna zwiekszyc szybkosc lacza

marne szanse zwiekszyc kompresje czegos co juz jest skompresowane -
wiekszosc danych ktore sie sciaga sa juz skompresowane i to z reguly
optymalnym z punktu widzenia danych sposobem kompresji. Trudno tak juz
skompresowane dane skompresowac ponownie czyms bezstratnym... to co sie
kompresuje w VPN to tekst, zarzadzanie laczem, jakies proste,
niekompresowane dane...