Re: XP/2K i aplikacje DOS-owe

Autor: ktos <b_at_kr.onet.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 16:50:44 MET DST

Użytkownik "Andrzej(jedrek)" <andrzejc@ciachnij.wp.to.pl> napisał w
wiadomości news:dgbgq0$el7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzien dobry
> Mam problem z aplikacjami dos-owymi otwieranymi pod Xp/2K
> W oknie pracuja, ntomiast po przejsciu na pelny ekran zostaja zamrozone i
nie dzialaja, po przejsciu alt+enter do okna rowniez nie wstaja.
> Sytuacja jest o tyle dziwna ze problem ten wystepuje tylko na komputerach
z procesorem AMD.
> Na pecetach z celeron/pentium nie ma problemu, dzialaja bez zarzutu
> testowalem na:
> AMD ATHLON 1800+ karta riva tnt mach64 - nie dziala na pelnym ekranie
> celeron 2Ghz/pentium + dowolna karta - dziala i w oknie i na pelnym
ekranie

Spotkalem sie na kilku komputerach z takim problemem kilka lat temu, ale
bylo to na Intelach, rozwiazanie polegalo na zmianie karty grafiki.
Gdzies wyczytalem , ze blad jest nie w konstrukcji samej karty a w
sterowniku, ale zmiana sterownika nic nie dawala.
Za pierwszym razem probowalem tez przeinstalowywac WIN (98, 2000, XP) ale
to nic nie pomagalo.
Potem juz tylko wymiana karty na inny model.
Jeszcze jedno, problem dotyczyl mojego programu, zeby nie bylo ze to w
programie jest przyczyna to umialem go tez wywolac inaczej:
- przejsc w wierszu polecen np. do WINDOWS\SYSTEM32 (tzn. tam gdzie jest
duzo plikow) i powtarzac szybko DIR. Po kilku/kilkunastu probach windows sie
wieszal.