Re: nie otwiera sie jedna strona...

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 08:34:42 MET DST

Dnia Thu, 15 Sep 2005 08:27:03 +0200, Zhan napisał(a):

> witam,
> problem wyglada tak, jest sobie win2k, ktory uparcie nie chce wejsc na jedna
> stronke https... inne komputery w biurze wchodza a ten jeden nie chce, nie
> pomaga wylaczenie firewalla ani powlaczanie w przegladarce (ie) domyslnych
> ustawien... na inne strony tego typu mozna wchodzic... gdzie szukac
> przyczyny?

To może być kwestia wyczerpania się czasu certyfikatu, któremu nadałeś
"czasowe" zezwolenie na dostęp do tej strony. Spróbuj się go pozbyć, nie
wiem jakiej przeglądarki używasz. Jeśli się go pozbędziesz - przeglądarka
przy próbie otwarcia tejże strony spyta Cię ponownie o zaakceptowanie
certyfikatu - zaakceptuj go na stałe.

Spróbuj czy ta strona działa na innym profilu użytkownika - jeśli tak,
będzie to dowód, że przyczyną jest to co napisałem powyżej.

--
#_Palomino 1700+ ;  KT7H+ Gigabyte_#