[trochę NTG] Wypalanie obrazu dysku w Nero 6

Autor: Robert Skłodowski <help_at_help.net.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 14:16:16 MET DST

Witam.
Wypalam obraz W2k SP4 przy pomocy Nero6. Jest tam fajny kreator i wszystko
gra. Startuje komputer z pierwszej płyty i w trakcie uruchamiania
wypisuje komunikat: "Warning: No memory manager found. It is reconended
that you load the memory manager (himem.sys or emm386.exe) before
Ale odpala się dalej i pyta czy chcę odtwarząć obraz dysku.
Jesli odpowiem "TAK" mam napisy:

"NRestore autorun. Copyright Ahead Software, 2003.

Searching for Nrestore ..
Can't start NRestore.
Search failed. Exiting..."

I wraca do DR-DOS'a
Jak wpiszę ręcznie NRestore to pokazuje że za mało pamięci.
Jeżeli jest jakaś lepsza grupa to proszę mi wzkazać.

--
Robert Skłodowski