Re: Konsola odzyskiwania i brak konta Administrator - POMOCY!

Autor: Bartek <borlinski_at_klienci.pkobp.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 13:47:36 MET DST

Problem w tym, że to jest laptop, pamięci nie wymienię bo nie mam na co -
zwykle laptopy mają różne dziwne typy pamięci.
Dysk jest z NTFS-em, laptop ma tylko CD i sieć - nie ma stacji dyskietek
itd.
Dysku na chwilę obecną nie podepnę do innego kompa bo nie mam przejściówki.
:-((((
Może jakieś inne sugestie?

Przecież wszędzie piszą że zmienić nazwę konta administratora na inna bo
maleje groźba dostania się do kompa osób niepowołanych - to dlaczego w
konsoli nie można się zalogować pod zmienioną nazwą administratora?

Nadal czekam na pomoc!

Dzięki
Bartek