Re: firewall i antywirus

Autor: Azaziel79 <m.szatkowski[blablabla>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 08:41:01 MET DST

Użytkownik "badworm" napisał w wiadomości ...

> AVG Free Edition+Outpost firewall(też free). AVG spisuje się bardzo
> dobrze, Outpost czasami lekko głupieje.

Dlatego ja używam od zawsze Zone Alarm (outposta ćwiczyłem ale nie
strawiłem) i od chyba roku AVG Free (free.grisoft.com) Avg - dlatego, że
jest bardzo lekki dla systemu - jego wadą jest to że jes po angielsku, ale
chyba 3 słowa: Delete, Heal i Update - da się wytłumaczyć :)

Odkąd używam tego tandemu - Zapomniałem o niebezpieczeństwach w sieci :)

Pozdrawiam
Az