Problem z routerem/firewallem - Zone Alarm / OvisLink

Autor: PMZ <pmz_at_nielubiespamu.buziaczek.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 21:18:59 MET DST

Witam,

Miałem taką konfigurację:
XP SP2, ZoneAlarm Pro, Neostrada przez Sagem 800 Fast i wszystko działało
OK.

Kupiłem router OvisLink ARM-104 i zastąpiłem nim Sagema. Skonfigurowąłem
router i teraz jest taki problem: przez jakiś czas (kilka minut) od
nawiązania połączenia z neo jest wszystko ok, ale potem IE przestaje ładować
strony. Przy próbie ładowania stron nie widać otwarcia połączenia przez IE w
Zone Alarmie (nie pojawia się zielona kropka w kolumnie Active). W takiej
sytuacji pomaga zamknięcie i ponowne otwarcie Zone Alarma. Od tej chwili
znowu przez kilka minut jest dobrze, a potem znowu IE przestaje otwierać
strony. Jednocześnie cały czas bez problemu działają rzeczy typu P2P, tlen,
Outlook Express (nawet wtedy gdy IE przestaje działać)

Czy ktoś ma pomysł o co chodzi?

PMZ